MS Kopernik

Zespół autorski: Artur Karczewski, Łukasz Piątek
Wizualizacje: Tomasz Wieteska
Projekt: 2014
Realizacja: w toku

Zakres:
Dokumentacja koncepcyjna, techniczna i wykonawcza śródlądowego  statku pasażerskiego przeznaczonego na rejon Wisły w Warszawie.

Dane techniczne:
Długość kadłuba – 19,50 m
Szerokość – 5,40 m
Zanurzenie – 0,45 m
Materiał konstrukcyjny – aluminium
Liczba pasażerów – 100
Klasa statku: *sKM 2 pas D

Scandinavia 35

Główny projektant: Marc-Oliver v. Ahlen, VA-Yachtdesign
Zespół autorski: Łukasz Piątek, Marcin Brzeski, Katarzyna Tarczoń, Iga Kowalczuk, Maciej Podlewski
Projekt: 2014-2015
Realizacja: 2015-2016
Klient: Stocznia jachtowa Scandinavia Yachts

Zakres:
Projekt wykonawczy, dokumentacja warsztatowa, wizualizacje oraz projekt wnętrza jachtu żaglowego przeznaczonego do produkcji seryjnej.

Dane techniczne:
Długość kadłuba – 10,10 m
Szerokość – 3,45 m
Zanurzenie – 1,9 m
Pow. ożaglowania – 60 m²
Materiał konstrukcyjny – LPS
Załoga – 6 osób
Kategoria projektowa – A

Scandinavia 1250

Zespół autorski: Artur Karczewski, Łukasz Piątek, Michał Olszewski
Wizualizacje: Maciej Podlewski
Projekt: 2014-2015
Realizacja: w toku
Klient: Stocznia jachtowa Scandinavia Yachts

Zakres:
Dokumentacja koncepcyjna, techniczna i wykonawcza jachtu motorowego przeznaczona do produkcji pół-seryjnej.

Dane techniczne:
Długość kadłuba – 12,64 m
Szerokość – 4,10 m
Zanurzenie – 0,95 m
Moc silnika – 184 kW
Materiał konstrukcyjny – LPS
Załoga – 8 osób
Kategoria projektowa – B

Generał Zaruski

Zespół autorski: Artur Karczewski, Łukasz Piątek
Projekt: 2009
Realizacja: 2010-12
Klient: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gdańsku

Zakres:
Odbudowa zabytkowego żaglowca szkolnego zbudowanego w 1939 roku w Ekenes w Szwecji na zamówienie generała Mariusza Zaruskiego. Zakres prac obejmował dokumantację odtworzenia wyglądu zewnętrznego jachtu oraz projekt nowego wnętrza, istalacji i wyposażenia.

Dane techniczne:
Długość kadłuba – 25,32 m
Szerokość – 5,88 m
Zanurzenie – 3,26 m
Powierzchnia ożaglowania – 327 m²
Załoga – 25 osób
Port macierzysty – Gdańsk

Scandinavia 1050

Zespół autorski: Artur Karczewski, Łukasz Piątek, Michał Olszewski, Marcin Brzeski
Wizualizacje: Maciej Podlewski
Projekt: 2014
Realizacja: w toku
Klient: Stocznia jachtowa Scandinavia Yachts

Zakres:
Dokumentacja koncepcyjna, techniczna i wykonawcza jachtu motorowego przeznaczona do produkcji pół-seryjnej.

Dane techniczne:
Długość kadłuba – 10,62 m
Szerokość – 3,99 m
Zanurzenie – 0,90 m
Moc silnika – 140 kW
Materiał konstrukcyjny – LPS
Załoga – 6 osób
Kategoria projektowa – B

Łódź desantowo-ratownicza

Zespół autorski: Artur Karczewski, Łukasz Piątek, Tomasz Wieteska
Projekt: 2013
Klient: Szkuner sp. z o. o.

Zakres:
Projekt koncepcyjny aluminiowej desantowej łodzi motorowej przeznaczonej dla służb ratowniczych.

Dane techniczne:
Długość kadłuba – 9,35 m
Szerokość – 2,49 m
Zanurzenie – 0,45 m
Prędkość projektowa – 30 węzłów
Materiał konstrukcyjny – aluminium
Kategoria projektowa – C

Athlon 2

Zespół autorski: Artur Karczewski, Łukasz Piątek
Wizualizacje: Tomasz Wieteska
Projekt: 2013
Realizacja:  2015
Klient:  Balticus s. c.

Zakres:
Projekt przebudowy kutra rybackiego na jacht motorowy przeznaczony do wędkowania na Morzu Bałtyckim.

Dane techniczne:
Długość kadłuba – 19,1 m
Szerokość –  5,2 m
Zanurzenie – 2,0 m
Prędkość maks. – 12 węzłów
Materiał konstrukcyjny – stal
Liczba pasażerów – 12 osób

Scandinavia 950

Zespół autorski: Artur Karczewski, Łukasz Piątek
Projekt: 2010-2012
Realizacja: 2012
Klient: Stocznia jachtowa Scandinavia Yachts

Zakres:
Dokumentacja koncepcyjna, techniczna i wykonawczaspacerowego jachtu motorowego przeznaczona do produkcji pół-seryjnej.

Dane techniczne:
Długość kadłuba – 8,50 m
Szerokość – 3,00 m
Zanurzenie – 0,60 m
Moc silnika – 14 kW
Materiał konstrukcyjny – LPS
Załoga – 4/6 osób
Kategoria projektowa – C